Неділя, 22.07.2018, 09:16
Вітаю Вас Гість | RSS

     П Л О С К І В С Ь К Е   Н В О

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Файли

Головна » Файли » Доступ до публічної інформації » Річний звіт директора

Звіт директора Плосківського навчально-виховного об'єднання 2017-2018 н.р.
[ Викачати з сервера (41.7 Kb) ] 30.06.2018, 22:37

Шановні присутні, сьогодні ми підбиваємо підсумки роботи навчально-виховного об'єднання за 2017-2018 навчальний рік – рік напруженої праці, творчих здобутків, нових відкриттів. Ви знаєте, що відбуваються зміни у сфері формування змісту освіти – перегляду та оновлення навчальних програм, підручників, усього навчально-методичного комплексу, необхідного для успішного функціонування та розвитку нової української школи.

Як директор школи, протягом звітного періоду, я керувалася Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника.

Управління закладом

У 2017/2018н.р. функціонування освітньої системи було спрямовано на реалізацію пріоритетних завдань, визначених законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту» та іншими нормативно-правовими документами Міністерства освіти і науки України, району, області.

Головні завдання та основні напрями роботи навчально-виховного об'єднання у 2017-2018н.р. такі:

  • виховання дошкільників та школярів у дусі національно-патріотичного спрямування і створення умов для забезпечення кожній дитині рівного доступу до якісної освіти; для реалізації індивідуальних творчих потреб;
  • пошук і відбір творчо обдарованих і здібних дітей; удосконалення системи роботи з професійної орієнтації учнів; професійного розвитку педагогів;
  • формування предметних компетентностей з метою їх належної підготовки до участі у зовнішньому незалежному оцінюванні.
  • становлення в учнів цілісного, наукового світогляду, загальнонаукової, загальнокультурної, технологічної, комунікативної і соціальної компетенстності.

У 2017/2018 навчальному році управління закладом було спрямовано на здійснення державної політики в галузі освіти, збереження кількісних і якісних параметрів мережі, створення належних умов для навчання і виховання учнів, удосконалення змісту освітнього процесу, упровадження нових освітніх технологій, розвиток здібностей дітей і підлітків, подальше впровадження до профільного та профільного навчання .

Керівництво, підвищення якості та ефективності внутрішньошкільного управління забезпечувалося документами планування роботи: перспективним планом розвитку закладу, річним планом роботи навчально-виховного об'єднання, робочим навчальним планом.

Принцип доцільності й оперативності прийняття управлінських рішень адміністрації базувався на аналітичних даних, отриманих у ході внутрішньошкільного контролю. Управлінські рішення доводилися до відома педагогічного колективу та технічного персоналу заступниками директора..

 

Аналіз мережі НВО

за минулий навчальний рік. Збереження контингенту

На початок 2017/2018навчального року у школі навчалося 216учів.Укомплектовано 12 класів, середня наповнюваність класів – 18 учнів.Школа І ступеня – 5 класів, школа ІІ ступеня – 5 класів, школа ІІІ ступеня – 2 класи. Дошкільна ланка налічувала 4 групи – 87 дітей. Аналіз причин руху учнів свідчить, що переважна більшість переводів зумовлена зміною місця проживання родини і пов’язана з переїздами. Основними заходами із збереження контингенту учнів у 2017/2018 навчальному році були: контроль відвідування учнями навчальних занять; організація навчання за індивідуальною формою (3 учні), запровадження інноваційних технологій в освітній процес.

Результативність освітнього процесу

За 2017/2018 навчальний рік зроблені суттєві кроки щодо підвищення якості навчання згідно із вимогами сучасного суспільства. Освіта вважається якісною, коли її результати відповідають меті.Протягом навчального року вчителі школи проявляли належний рівень професійної підготовки, здійснювали педагогічну діяльність, забезпечували результативність та якість своєї роботи, відповідно до нормативно-правових актів, наказів та листів Міністерства освіти та науки України.За результатами навчального року досягли високого рівня навчальних досягнень – 25 учнів, що складає 10%, досягли достатнього рівня – 69 учнів, що складає 28,5%, досягли середнього рівня- 48 учнів, досягли початкового рівня- 17 учнів, тобто якісний показник- 94 учні, що складає- 38,5% ( відповідно до інструкції МОН України- учні 1-2 класів- не оцінювались)

 

  • У жовтні- листопаді 2017 року учні школи брали участь у І (шкільному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчальних дисциплін, з них у листопаді-грудні 49 учнів брали участь у ІІ (районному ) етапі і виявили такі досягнення.:
  • Бузник Марія (11 клас) – образотворче мистецтво: І місце у районному етапі, ІІ місце у обласному етапі (вчитель Волоха І.В.); географія – ІІІ місце у районному етапі (вчитель Бузник К.Я.); економіка – ІІІ місце у районному етапі (вчитель Бузник К.Я.);
  • Топіха Альона (11 клас) – хімія, ІІ місце у районному етапі (вчитель Ряба В.П.); біологія, ІІІ місце у районному етапі (вчитель Шпіньковська Н.А.);
  • Ніколаєнко Марія (11 клас) – інформаційні технології, ІІІ місце у районному етапі (вчитель Даниленко Ю.Г.);
  • Бузник Євген (10 клас) – географія, ІІІ місце у районному етапі (вчитель Бузник К.Я.);
  • Касян Олександр (11 клас) – історія України, ІІІ місце у районному етапі (вчитель Гавріянова Ю.І.); математика , І місце у районному етапі (вчитель Ряба В.П.); фізика, ІІІ місце у районному етапі (вчитель Чубинська Н.В.);
  • Левківська Ельза (8 клас) – біологія: І місце у районний етапі, ІІІ місце у обласному етапі (вчитель Шпіньковська Н.А.);зарубіжна література, ІІ місце у районному етапі (вчитель Хандуріна Ю.В.); українська мова, ІІ місце у районному етапі (вчитель Попович В.М.); англійська мова, ІІ місце у районному етапі (Ступаченко В.В.); географія, ІІ місце у районному етапі (вчитель Бузник К.Я.); фізика, ІІІ місце у районному етапі (вчитель Чубинська Н.В.);
  • Касян Єлизавета – хімія, ІІ місце у районному етапі (вчитель Ряба В.П.);
  • Лесик Владислав – історія, ІІ місце у районному етапі (вчитель Волоха Н.П.).
  • Ігнатенко Назар ( клас) – ІІІ місце, математика у районному етапі (вчитель Ряба В.П.);
  • Волоха Альона (5 клас) – І місце у районному етапі міжнародного конкурсу української мови ім.Т.Шевченка (вчитель Хандуріна Ю.В.);
  • Вакулюк Вікторія (10 клас) – І місце у районному етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт Малої академії наук України (історія України, вчитель Гавріянова Ю.І.).

Найактивнішими учасниками ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад

були такі учні: Топіха Альона (11 клас), Левківська Ельза (8 клас), Топчанюк Вєлєна (10 клас), Касян Олександр (11 клас). За районним рейтингом Плосківське НВО займає 4 місце.

Найбільш результативними були олімпіади з образотворчого мистецтва, географії, економіки, біології, хімії, історії, математики, фізики.

Аналізуючи результативність участі учнів в олімпіадах за останній рік, можна зробити висновок, що більшість вчителів професійноно та відповідально підійшли до роботи з підготовки учнів для участі в ІІ та ІІІ етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін.

Підсумки роботи ГПД

У цьому навчальному році було тарифіковано 2ставки груп подовженого дня, які відвідували учні 1-4 класів. Станом на 01.09.2017 року ГПД відвідувало – 60дітей .

Діти, які відвідували ГПД, були охоплені гарячим харчуванням, постійно дотримувався режим роботи. У цілому, роботу групи подовженого дня можна визнати задовільною.

Імідж навчального закладу – це поєднання 3-х складових:

  • високі показники успішності учнів-випускників при складанні ДПА та ЗНО;
  • високий професіоналізм та педагогічна майстерність педагогічного колективу навчального закладу;
  • потужна матеріально-технічна база.

Виховна робота

Головна мета виховної роботи у 2017/2018 навчальному році формування громадянина-патріота України, створення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів, виховання громадянина з демократичним світоглядом і культурою, який не порушує прав і свобод людини.Пріоритетними напрямками виховання у навчальному закладі є:

– національно-патріотичне виховання;

- робота з обдарованими учнями;

– розвиток творчої особистості;

– формування навичок здорового способу життя;

– робота з профілактики дитячого травматизму;

– робота з попередження правопорушень.

Реалізація завдань виховної роботи у 2016/2017 навчальному році здійснювалася шляхом співпраці педагогічного, учнівського та батьківського колективів, співпраці з позашкільними закладами; через використання найбільш поширених виховних технологій, зокрема:

– години спілкування (години класного керівника);

– технологія колективного творчого виховання;

– проектні технології;

– технології саморозвитку.

Національно-патріотичне виховання, яке здійснюється відповідно до Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді (додаток до наказу Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 р. № 641) та Указу президента України № 580/2015) «Про Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки». Кожного ранку перед початком занять учні виконують Національний Гімн України, всі урочисті заходи супроводжуються виконанням Гімну та підняттям прапору України. Вихованці середньої та старшої груп ДНЗ також вчаться виконувати Гімн України.

З 2017-2018 навчального року в ДНЗ Плосківського НВО продовжує впроваджуватися інноваційна технологія «Філософія для дітей та дорослих за літературними творами В.О.Сухомлинського». Вихователі розробляють виховні заходи та заняття з використанням літературного спадку В.О.Сухомлинського, учні 10-11 класів на гуртку «Дитяча анімація» (керівник гуртка Даниленко Ю.Г.) створюють анімаційні рамки за творами В.О.Сухомлинського для наочного супроводу занять.

До Дня захисника України, разом з тим і Дня українського козацтва було проведено загальношкільний захід «Ми нащадки козаків» з демонстрацією стройових пісень і конкурсною спортивною програмою для учнів 2-4, 5-8, 9-11 класів, вихованці гуртка «Шкільна естрада» (керівник Ніколаєнко Н.М.) привітали учасників АТО на загально сільському концерті до Дня захисника України.

Протягом 2017-2018 навчального року було проведено наступні тематичні лінійки:

  • «Олімпійські надії» (8 клас);
  • «Про етикет і зовнішність» (10 клас);
  • «Міжнародний день демократії» (8 клас);
  • «Про безпеку дорожнього руху» (7 клас);
  • «До Дня партизанської слави» (11 клас);
  • «До Дня людей похилого віку» (9 клас);
  • «До Дня шкільних бібліотек» (5 клас);
  • «НІ! – торгівлі людьми» (10 клас);
  • «До Дня української писемності та мови» (7 клас);
  • «До Дня толерантності»;
  • «До Дня гідності і свободи» (11 клас);
  • «До Дня пам’яті жартв Голодоморів»;
  • «Броварщина – рідний дім» (4-А, 4-Б класи);
  • «Про енергоефективність» (3 клас).

Плідною була робота учнівського самоврядування. Шкільний парламент бере активну участь у житті навчально-виховного об'єднання. 22 вересня 2017 року у НВО було проведено загальношкільні вибори Президента шкільного парламенту. Серед п׳яти кандидатів з числа учнів 8-10 класів перемогу здобув учень 8 класу Лесик Владислав. Представники з кожного класу координують певні напрямки роботи ( міністерства знань, дозвілля, здорового способу життя, права дітей, екології). На кінець 2017-2018 навчального року шкільне самоврядування підготувало звіт про свою роботу.

Команда Плосківського НВО «Клас» взяла участь в районному брейн-рингу з правознавства, де посіла почесне ІІ місце. Керівник команди – вчитель правознавства Гавріянова Ю.І. Учасникам команди було вручено грамоти та цінні призи.

Було проведено наступні акції : «5 картоплин», «16 днів проти насильства», акція по збору коштів для Червоного хреста та дитбудинків Броварського району, акція по збору іграшок та канцтоварів для дітей зоні АТО.

З метою всебічного розвитку школярів та вихованців ДНЗ проведено наступні заходи : День грамотності (написання Всеукраїнського диктанту), День миру, Посвята в першокласники, Дні Київщини (зустріч з поетесою Топіхою О.С.), Свято осені у ДНЗ, Місячник бібліотек, Тиждень безпеки дорожнього руху., Тиждень енергоефективності, Олімпійський тиждень, тренінги з психологом щодо торгівлі людьми та до акції «16 днів проти насильства», було проведено навчальні тренування з учнями та працівниками, позаплановий інструктаж щодо екстреної евакуації із приміщень у разі загрози та виникнення надзвичайних ситуацій.

З метою поширення пропаганди здорового способу життя сплановано та здійснено наступні заходи: Олімпійський урок та Олімпійський тиждень, змагання, спартакіади, тематичний захід «СНІД – чума ХХІ століття», День боротьби з туберкульозом, змагання до Дня Збройних Сил та Дня ліквідатора.

  • метою проведення цікавого дозвілля школярами було організовано поїздки до цирку, до музею Партизанської слави.» розважальних центрів «Дитяча Планета», «Кіндляндія». Також у 2017-2018 навчальному році проводилась профорієнтаційна робота серед старшокласників. Так було відвідано Броварський міський центр зайнятості, Броварський професійний ліцей, Київський національний університет культури і мистецтв. Також учні Плосківського НВО протягом року брали участь у різних районних конкурсах та змаганнях: «Український сувенір», «Конкурс фотографіЇ», конкурс на кращого стрільця «Сапсан -2017» (4 місце – Цибаньов Олександр), змагання з пейнтболу (ІІ загальнокомандне місце), конкурс малюнку «Твоє майбутнє у твоїх руках», «Бойова готовність» (6 загальнокомандне місце), конкурс «Новорічна композиція».

У Плосківському НВО протягом 2017-2018 навчального року працювало 14 гуртків різного спрямування:

  • фізкультурно-спортивного – «Футбол» (керівник Волоха Н.П.);
  • художньо-естетичного – «Український сувенір» (керівник Попович В.М.), «Шкільна естрада» (керівник Ніколаєнко Н.М.) ;
  • турисько-краєзнавчого – «Юні музеєзнавці» (керівник Бузник К.Я.);
  • науково-технічного – «Різба по дереву» (керівник Попович Ю.Ю.), «Дитяча анімація» (керівник Даниленко Ю.Г.);
  • філологічного – «Юні журналісти»(керівник Хандуріна Ю.В.),«Heppy English»(керівник Бігун Н.П.);
  • природничого – «Юні квітникарі» (керівник Бігун Н.П.), «Основи генетики», «Біологія людини» (керівник Шпіньковська Н.А.);
  • військово-патріотичного – «Джура» (керівник Волоха Н.П.);

У ДНЗ Плосківського НВО працюють гуртки для вихованців : «Радість творчості» (керівник Дяченко Л.В., Деркач В.І., Касян В.М.); «Паперопластика» (керівник Подобєд А.М.); «Англійська мова» (керівник Черененко О.В.), спортивні заняття з інструктором з фізичної культури.

Протягом навчального року учні відвідували курси за вибором:

  • у початковій школі: «Розвиток творчих здібностей» (4-А, 4-Б класи), «Каліграфія з елементами зв׳язного мовлення» (2,3 класи),
  • у 5-9 класах «Етика» (5, 6 класи), «Казковими стежками» (5 клас), «Обробка мультимедійних даних» (7,8 класи), «Секрети комп׳ютера» (5,6 класи), «Юний географ-краєзнавець» (6 клас), «Розвиваючі ігри» (6 клас), «Креслення» (8 клас), «Основи податкових знань» (9 клас), «Економічна і соціальна географія Київської області» ( 9 клас);
  • у 10-11 класах: «Розв׳язування задач з хімії» (10 клас), «Стилістика української мови» (11 клас), «Історія Голокосту» (11 клас), науково-дослідна робота з історії України, екології, біології.

Робота всіх факультативів, курсів за вибором обумовлена необхідністю якісного покращення навчально-виховного процесу. Вони обиралися учнями для розширення свого загального кругозору, прилученням до нових сфер знання і людської діяльності.

На заняттях курсів за вибором та факультативів учителі мають змогу більш ефективно працювати як з обдарованими дітьми, так і з тими учнями, яким важко засвоїти навчальний матеріал на уроках.

Позитивним результатом впровадження факультативів та курсів за вибором є покращення рівня навчальних досягнень учнів з предметів, призові місця на олімпіадах, участь дітей у різних заходах школи. Впровадження курсів філологічного спрямування сприяло результативній участі учнів в олімпіаді з української мови та літератури, конкурсі знавців української мови: Топіха Альона (11 клас) – ІІІ місце, Левківська Ельза (8 клас) – ІІ місце у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з української мови та літератури; Міжнародний конкурс знавців української мови ім..П.Яцика: Топіха А. (11 клас) – ІІ місце, Міжнародний мовно-літературний конкурс ім.Т.Шевченка – Волоха А.(5 клас) –І місце, Топіха А. (11 клас) –ІІІ місце; Вакулюк В. (10 клас) стала переможцем І етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт Малої академії наук України з історії України.

Опитування учнів показало, що факультативи та курси за вибором такі як «Казковими стежками», «Етика», «Розвиваючі ігри», «Основи обробки мультимедійних даних», «Розвиток творчих здібностей», «Каліграфія з елементами розвитку замовлення», «Секрети комп’ютера», «Історія Голокосту», «Розв׳язування задач з хімії», «Стилістика української мови» дітям подобаються. Вони відмічають користь від цих занять, цікаві форми їх проведення, змістовність

Методична робота

Методична робота в школі – спеціально організована діяльність педагогічного колективу, що створює умови для підвищення майстерності педагога.

Методична робота спонукає вчителя до роботи над підвищенням свого фахового рівня, сприяє збагаченню педагогічного колективу педагогічними знахідками, допомагає молодим учителям переймати майстерність у більш досвідчених колег.

На належному рівні проводився контроль шкільної документації вчителів, в результаті чого покращився стан ведення класних журналів, щоденників та зошитів учнів, поурочних планів вчителів, складання календарно-тематичних планів. Внутрішкільний контроль забезпечує здійснення методичної допомоги вчителю з метою удосконалення і розвитку педагогічної майстерності, взаємодію адміністрації і педагогічного колективу, зорієнтовану на підвищення ефективності педагогічного процесу, надходження інформації про результати роботи школи. При здійсненні внутрішкільного контролю намагаємося, щоб кожен працівник школи знав ті вимоги, які ставитимуться до аналізу його діяльності. У методичному кабінеті школи кожен учасник навчально-виховного процесу має змову ознайомитися з планом внутрішкільного контролю та бути готовим до його реалізації. Внутрішкільний контроль витікає з перспективного плану.

Створено презентації роботи методичних об'єднань за 2017-2018 н.р., які продемонстровано на семінарах, ними поповнено методичний кабінет навчально-виховного об'єднання.

Охорона життя та здоров'я учасників освітнього процесу

Турбота про здоров'я-це найважливіша праця вчителя. Від життєрадісності, бадьорості дітей залежить їх духовне життя,світогляд,розумовий розвиток,міцність знань, віра в своїсили» (В.О.Сухомлинський). З метою попередження дитячого травматизму серед учнів , вихованців та з метою дотримання чинного законодавства з питань безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу на початку кожного семестру з учнями та вихованцями проводиться вступний інструктаж із записом у класних журналах, первинні інструктажі проводяться з учнями з усіх предметів та наприкінці кожного навчального семестру, при виїзді учнів за межі школи та проведенні масових заходів проводяться цільові інструктажі, при потребі проводяться позапланові інструктажі. Всі записи про проведені інструктажі вносяться до журналів проведення інструктажів та класного журналу.

З метою створення безпечних умов навчання, праці, відпочинку, збереження життя і здоров’я учасників освітнього процесу, адміністрацією навчально-виховного об'єднання протягом2017/2018 навчального року проводилась цілеспрямована робота з питань охорони життя і здоров’я учнів та запобігання всіх видів дитячого травматизму, а саме:

- проведені Тижні безпеки дорожнього руху;

- план роботи класних керівників та вихователів включає питання запобігання всіх видів дитячого травматизму. Відображення тематики цих бесід у планах виховної роботи класних керівників та вихователів, на сторінках журналів, у щоденниках учнів. Проведення позакласних занять: бесід, ігор, вікторин, конкурсів творів та малюнків, виставок тощо на профілактичні теми. Превентивна робота з профілактики шкідливих звичок, запобігання наркоманії, алкоголізму, тютюнопаління, профілактика ВІЛ-інфекцій (СНІДу);

- проведено Тиждень протипожежної безпеки;

- організовано чергування вчителів та адміністрації;

- правила з охорони праці розміщені на видному місці в спортивній залі, кабінеті хімії, фізики, інформатики, біології тощо;

- організація роботи з безпеки життєдіяльності та запобігання усіх видів дитячого травматизму через учнівське самоврядування, шкільні гуртки ;

- наявність листків здоров’я в класних журналах;

- викладання курсу «Основи здоров’я» ;

- стан внутрішньошкільного контролю за станом викладання курсу «Основи здоров’я» (щорічно);

- організована робота з батьками щодо профілактики усіх видів дитячого травматизму (протоколи загальношкільних батьківських зборів);

- в наявності медичні кабінети, обладнання яких відповідає нормативним вимогам, кадрове забезпечення медичним персоналом. Щорічно проводиться медичний огляд , проводиться моніторинг стану здоров’я дітей .

  • закладі проводиться цілеспрямована робота по створенню здорових і безпечних умов навчання, праці, створено службу з охорони праці. Безпосередня відповідальність за організацію зазначеної роботи покладається на директора, його заступників,вихователя-методиста, завгоспа.

На постійному контролі перебувають такі питання як проведення інструктажів з дітьми та працівниками з питань безпеки життєдіяльності, приведення у відповідність до вимог Державних нормативних актів документації з охорони праці. Значна увага приділяється формуванню здорового способу життя і навичок безпечної поведінки.

Раціональне харчування тих, хто навчається - одна з умов створення здоров`язберігаючого середовища в закладі.

кількість поживних речовин в дитячому віці негативно позначається на показниках фізичного розвитку, захворюваності, успішності, сприяє прояву обмінних порушень і хронічної патології. Найважливішою умовою для підтримки здоров'я, високої працездатності і витривалості людини є повноцінне і правильне харчування. Тому адміністрація навчально-виховного об'єднання сьогодні приділяє значну увагу питанням організації раціонального харчування учнів та вихованців. Харчування учнів та вихованців дошкільного закладу було організоване відповідно до Програми організації харчування учнів та вихованців закладів освіти Броварського району на 2018рік (рішення сесії районної ради від 14.12.2017р.№441-34-VІІ), розпорядження Броварської РДА від 27.12.2017р.№1413, наказу відділу освіти від 24.01.2018р. №01-03/44. Відповідно до цих документів щоквартально видавалися накази по навчально-виховному об'єднанню щодо організації харчування. Всі питання щодо харчування учнів пільгових категорій вирішувалися спільно з батьківським комітетом . Протягом навчального року було організовано харчування учнів та вихованців таких категорій:

 

 

Категорія: Річний звіт директора | Додав: yuliya_danilenko
Переглядів: 6 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Block title
Block content
Пошук
Вхід на сайт

Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz